برگزاری کارگاه آموزشی مدیریت مهندسی بهداشت محیط معاونت بهداشتی
کارگاه آموزشی یکروزه جهت ارتقاء سطح آگاهی پرسنل گروه مهندسی بهداشت محیط دانشگاه علوم پزشکی سمنان درتاریخ 18/4/1402 برگزارگردید.
به گزارش روابط عمومی معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی، درمانی استان سمنان، کارگاه آموزشی یک روزه مدیریت مهندسی بهداشت محیط در برنامه بهداشت موادغذایی و اماکن و مراکز تهیه و توزیع در تاریخ 18 تیر ماه سال جاری، در مجتمع آموزشی رفاهی فرهنگیان مهدیشهر با حضور دکترسید سعید کسائیان معاون بهداشتی و رئیس مرکز بهداشت استان، مهندس عباس دارایی معاون فنی و سرپرست گروه سلامت محیط و کار معاونت بهداشتی جهت پرسنل مهندسی بهداشت محیط دانشگاه علوم پزشکی سمنان برگزار گردید.
در ابتدای این جلسه مهندس عباس دارایی پس از خیر مقدم به حاظرین، به بیان اهداف برگزاری جلسه پرداختند.
سپس دکتر سید سعید کسائیان ضمن استماع سخنان نمایندگان واحد مهندسی بهداشت حرفه ایی شهرستان ها، درخصوص اهمیت فعالیتهای این واحد و چگونگی مرتفع نمودن مشکلات به اجمال توضیح دادند.
همچنین مهندس حمیده پرچ سرپرست گروه سلامت محیط گزارشی از عملکرد سالیانه واحد های سلامت محیط تحت پوشش این معاونت ارائه نمود.
در ادامه، برنامه های آموزشی مدیریت بیماریهای منتقله از آب و غذا، بهداشت مواد غذایی و بهسازی اماکن عمومی و نحوه اجرای برنامه خود کنترلی و خود اظهاری بهداشتی در اماکن و مراکز توسط مهندس علی مدرسی کارشناس مسئول سلامت محیط شهرستان دامغان و مهندس فاطمه حمیدی کارشناس سلامت محیط شهرستان سمنان ارائه گردید.
در پایان پس از بحث و تبادل نظر در بین همکاران تصمیماتی در راستای ارتقاء شاخص ها و فعالیتهای سلامت محیط اتخاذ گردید.